Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Surprise...!!!

Σήμερα ήταν μια ξεχωριστή μέρα
ανάμεσα σε τόσες ξεχωριστές ...
και ναι... το μεσημέρι στο σχολείο ...
την ώρα που ζεσταίναμε (αχ, αχ, αχ...)
τα φαγητά...
η Κυριακή έρχεται κοντά μου ...
με κοιτά με τα πιο λαμπερά μάτια, 
που έχω δει ποτέ μου ...
και μου λέει: Κυρία, για δες πάνω στο φούρνο ...
σου έφερα ντολμαδάκια... ειδικά για σένα...
τι επακολούθησε, μετά από αυτή την ανακοίνωση;;;
λέω ν'αφήσω καλύτερα τη φαντασία σας να οργιάσει...
και απλώς παραθέτω τα πειστήρια...
και υπερευχαριστώ τη φοβερή, σούπερ γιαγιά της Κυριακή
κυρία Βίκυ... που με σκέφτηκε...
και μαζί με τα υπόλοιπα υπέροχα μέλη της οικογένειά της
υπολόγισε κι εμένα... μεγάλη μου τιμή ...
μα τι καταπληκτικοί άνθρωποι κυκλοφορούν...
φέτος ειδικά πέφτω από τον έναν στον άλλο...
πολύ ευλογημένη χρονιά...
                                                          
 ... της Κυριακής παρέα με τα δικά μου ...
 ...αυξάνεσθε και πληθύνεσθε...
 ...της Κυριακής παρέα με τα δικά μου... και της Ανδρονίκης...

 ...της κ.Ρίτσας, παρέα με τα δικά μου...












.... σήμερα, 2 Ιουνίου 2015, έφτιαξα επιτέλους κι εγώ δικά μου στο σπίτι...
μόνο που δεν τράβηξα φωτο... 
σηκώθηκα 4:30 το πρωί και τα τέλειωσα 7:30 (...το ίδιο πρωί...)
και γέμισα βέβαια μια χύτρα... να δώσω κι αλλού ...
δόξα σοι ο Θεός πρέπει να λέω... και τίποτ'άλλο ... !!!!
συνέχεια του επεισοδίου στη μεθεπόμενη ανάρτηση...






Δεν υπάρχουν σχόλια :