Τρίτη 5 Μαΐου 2015

K.O.K. No 1... K.O.K. No 2... ε... είπαμε να μη βγάλουμε άλλες συνέχειες... αν και θα μπορούσαμε...

Δυστυχώς... καμία σχέση με τα υπέροχα κοκάκια...
τα γλυκά - αδυναμία της Κάτιας μας ...
και όχι μόνο...
''αχ, κυρία να πατούσαμε το σύνδεσμο 
και να βγαίνανε τα κοκ... 
και να μπορούσαμε τα φάμε φυσικά...''
αχ... όλοι συμφωνούμε σ'αυτό ...
δεν χωρεί αμφιβολία...
ποιος ξέρει... 
μπορεί στο μέλλον οι υπολογιστές να το κάνουν κι αυτό ...
όχι μπορεί... σίγουρα...
ας ηρεμήσουμε όμως... 
προς το παρόν... φτιάχνουμε παιχνίδια μνήμης...
στα πλαίσια τόσο της επιμόρφωσης στις γνωστές πλέον ΤΠΕ
(Ωχ, Παναγία μου...)
όσο και του Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων
με θέμα ''Ασφαλώς κυκλοφορώ ...''

...ασφαλώς παιδιά μου ... ασφαλώς ...


            Κ.Ο.Κ. Νο 1


           Κ.Ο.Κ. Νο 2


T.Π.Ε. συνέχεια... όπως είναι φυσικό...
αλίμονο... και μεγάλη αμαρτία θα ήταν 
να μην αφιερώσουμε κάτι το ελάχιστο 
στα ποδήλατά μας ... 

''...και γιατί η λέξη έτσι όπως τη γράφουμε 
θέλει 2 τόνους και όχι όπως άλλες που ξέρουμε;;;''

...μου ήρθε να ρωτήσω ... 
για να τα πιάσω αδιάβαστα...
δε θα μου βγαίνουν συνέχεια με κόκκινο...
ναι καλά... χα, χα.....

...μα καλά κυρία, δεν ακούς που φωνάζουμε 
και στο δη  και στο τα ;;

Ωιμέ...πάει κουφάθηκα η γυναίκα...
το ομολογώ...
oh my God... 
καλοί μου φίλοι... λέω σιγά - σιγά...
να φεύγω... τι κάθομαι και κάνω εδώ πέρα;;;
αλλά να βρε παιδί μου... 
τι απίστευτες εμπειρίες αποκομίζουμε 
από τα φοβερά και τρομερά παιδιά μας...
...έχουμε την τελειότερη απασχόληση 
σε ολόκληρο τον κόσμο... !!!!
Don't you agree???

https://animoto.com/play/QmuxBunXfBZs4HY1gYo7sg 


...και σε άλλη έκδοση... καλού - κακού...

http://s3-p.animoto.com/Video/EKUGJt10cBqwvC0cKT6A7w/360p.mp4 


Θα ήμουν άδικη... εάν δεν ευχαριστούσα θερμά ...
τα κοπέλια του 1ου ολοήμερου τμήματος
του Νηπιαγωγείου μα ...
που έμαθαν να σαρώνουν και ν'αποθηκεύουν 
τις εργασίες τους στον υπολογιστή...
και με απάλλαξαν από μια τόσο βαρετή 
για μένα, δουλειά...
αυτά πάλι το διασκεδάζουν τόσο 
... μα τόσο πολύ ...
αχ, Θεέ μου τι ευτυχία ... !!!


Ο απίθανος συνδυασμός Κ.Ο.Κ. και Τ.Π.Ε. 
ξαναχτυπά ... 
για την τελική μας δραστηριότητα 
αξιολόγησης, όπως λέγεται 
του γνωστικού αντικειμένου... (ποιου;)
και μετά από πυρετώδεις προσπάθειες...
...είχαμε πάρει τις βιταμίνες μας
από τη φραουλομπανανοσαλάτα μα ...
σας παρουσιάζουμε ...




http://prezi.com/s2rbygghkybw/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share




Θέλετε λίγο Κ.Ο.Κ. ακόμα...  ;;;
πάρτε καλέ...μην ντρέπεστε...









































Δεν υπάρχουν σχόλια :