Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020

Στάσου, μύγδαλα..!!

Εδώ Ηράκλειο, το Μεγάλο Κάστρο..
Μέσα σε ηφαίστεια, ανάμεσα στους πάγους, μυρωμένοι με μανταρινιώτικα αρώματα, με κρητικές αθιβολές και νότες ριζίτικες, πάνω που λες Αχ δεν αντέχω, πάνε τα αυτάκια μου, φέρτε μου ωτασπίδες καλέ, τι ζήτησα κι εγώ πια; 
Μετά μπαίνει το Σάββατο το ευλογημένον, αρχίζει το συναξάρι: Μωρέ μου λείπει το σχολειό, έλα Παναγία μου, άντε και φέρε τη Δευτέρα να ακούσω 500 φορές το "Κυρία" σε ήχο πλάγιο δεύτερο, να σηκώσω το τηλέφωνο 20 παρά μία φορά, να ακούσω πανηγυρικό αλλά και απλό εξάψαλμο..Αχ πόσο ωραία είναι η ζωή!! 
Η ζωή που δε σου δίνει δεκάρα τσακιστή, μα όσες δεκάρες δίνεις, χρυσάφι  τις κάνει για τα πρωινά και τα απομεσήμερά σου..Είναι κι αυτή η μυγδαλιά που δεν ξεχνάει ν'ανθίσει και ούτε που ρωτάει αν εσύ ορέγεσαι βρε παιδί μου πιότερο τα χειμωνιάτικά σου! 
























5 σχόλια :

Brilliant είπε...

Άνοιξα μανταρίνι και σε θυμηθηκα.
(ετσι, να μη χανεσαι. Να σε διαβάζουμε, να ταξιδεύουμε)

Eirini Solakaki είπε...

Κάθε στάση είναι για καλό..ανασύνταξη δυνάμεων, φουλάρισμα ρεζερβουάρ..!

Mathioulaki Maria είπε...

Από το κακό βγαίνει και κάτι καλό!Σμίγει η οικογένεια,κάνεις οικονομία,σταματάνε οι κρεπάλες, εκτιμάς και τα πιο ασήμαντα πράγματα.Συνεχίζουμε με ελπίδα και αισιοδοξία.Πολλά φιλιά στα νηπιάκια μας!

Mathioulaki Maria είπε...

Αγαπητοί γονείς ο σύλλογος διδασκόντων του νηπιαγωγείου μας εύχεται να είστε υγιείς και αισιόδοξοι.Μολις τώρα ενημερώθηκα ότι από αύριο Δευτέρα 30/3/20 στις 10 ξεκινά η εκπαιδευτική τηλεόραση στην ΕΤ2 στις 10 πμ.Ευκαιρία να απασχολήσετε τα παιδάκια σας με εικόνες και γνώσεις δημιουργικές μέχρι να περάσει αυτή η δύσκολη περίοδος.Καλή τηλεθέαση.

Brilliant είπε...

Ειναι πολυ ωραιο το κανάλι στο YouTube του Στεφανου Ξενακη, με τις παιδικές (και οχι μονο για παιδιά) ιστοριες του Ναι Μπορώ. Ψάξτε το μαμαδες, είναι κατι διαφορετικό, με πολυ ωραια μηνύματα για όλους μας.