Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Α' έκδοση...

Από Δευτέρα έως Πέμπτη...

(Παρασκευή - και Δευτέρα - κλειστά, λόγω εκλογών )

...γνωριστήκαμε, μιλήσαμε, γελάσαμε, φωνάξαμε,
τραγουδήσαμε, ζωγραφίσαμε, 
δημιουργήσαμε με πλαστελίνη,
τρέξαμε, κυνηγήσαμε, φάγαμε, παίξαμε,
δραματοποιήσαμε, τακτοποιήσαμε
βοηθήσαμε, ενοχλήσαμε (λίγο)
μάθαμε τα τελείως βασικά...
(λάθος...δεν τα μάθαμε, τα γνωρίζαμε ήδη...
απλή επανάληψη)

- Μπράβο σας...δουλέψατε πολύ καλά μαζί...
- Κυρία, αυτό το παιδάκι με χτύπησε...
- Κυρία, αυτό το κορίτσι με έριξε από την τσουλήθρα...
- Αχ, μα από τόσο ψηλά...; μα είναι πολύ επικίνδυνο...
- Τον έριξα γιατί μ'εμπόδιζε...
 
(η κυρία παρ'όλίγο να γελάσει) 

- Μα δεν είπαμε να μιλάμε όταν κάποιος μας ενοχλεί...;
- Και να το λέμε  στην κυρία...ε, κυρία, έτσι δεν πρέπει...;
- Εννοείται...
- Μα μίλησα και δε μ'άκουσε...
- Κι έπρεπε να με ρίξεις και κοίτα το αυτί μου, σημάδι έκανε...
- Θα έχουμε το νου μας άλλη φορά...
- Για να μην ξαναγίνει αυτό, ε, κυρία...;
- Βεβαίως...
-'Εφτιαξες το παζλ σωστά και γρήγορα...μπράβο...
- Μα εγώ ξέρω από αυτά...
- Το κατάλαβα...
- Πολύ όμορφη η ιστορία σας στο κουκλοθέατρο...
- Είδατε το μπάσκετ...;
- Είμαι Παναθηναϊκός
- Εγώ Ολυμπιακός (λοξοκοίταγμα)
- Εγώ Εθνική Ελλάδας...
- Μμμμμ....
- Τι υπέροχο κολατσιό που τρώτε... φρούτα, 
κέικ (Κωνσταντίνε Μπ. ήταν πεντανόστιμο
δεν απέτυχε...γιατί το φτιάξατε με τη μαμά σου με αγάπη...)
τοστάκια, μελόφετες, σταφύλια, βανίλιες,
ντοματίνια, τυράκι...

(χόρτασαν τα μάτια της κυρίας....δόξα σοι ο Θεός...)

- Κυρία, κοίτα το μπολάκι μου, σ'αρέσει....;
- Και το παγουρίνο μου...;
- Πολύ καιρό έχω να δω τόσο όμορφα πράγματα...
- Είδες, κυρία... τέλεια , ε...;
- Πιο τέλεια δεν έχω δει...
- Θέλεις να σε κεράσω...;
- Ευχαριστώ, αλλά έχω το δικό μου...θα κεραστούμε όλοι την Πέμπτη...
- Τι θα κεραστούμε δηλαδή....;
- Θα δείτε...έκπληξη...!!!

(οι κυρίες φωτογράφιζαν σε κάθε φάση των δρώμενων
και τα μικρά γελούσαν όταν τους έδειχναν το αποτέλεσμα) 

            Καθίσαμε στην παρεούλα...



Φτιάξαμε τον ιστό της αράχνης...

Χρησιμοποιήσαμε υφάσματα 
για να περιγράψουμε τι κάναμε στις διακοπές...
...κολυμπούσα...
...πήγα στην εξοχή...
...έφαγα πορτοκάλια...

...έτρεχα ανάμεσα στα δέντρα...
...διάβαζα βιβλία...
...με ζέσταινε ο ήλιος...
...έφαγα πολύ καρπούζι...
...σκαρφάλωνα...
...ξάπλωνα στην αιώρα στο χωριό μου...

...μου  ετοίμαζαν το κρεβάτι μου...
...καθαρά σεντόνια και μαξιλάρια...

...στρώναμε...
...και κοιμόμασταν...
(στρώσιμο χοταριού)...κυλιόμασταν στο χορτάρι...
 
...κι άλλος κουνιόταν στην αιώρα...
Τα παιδία παίζει φυσικά... 

















      




Άντε να κολατσίσουμε βρε παιδιά....


...βάλτε και τις τσάντες στη θέση τους...















 


Στο τρένο και διάλειμμα, επιτέλους...




 

Την πρώτη μέρα, το καρτελάκι με τ'όνομα... 


...έγινε λιχουδολούλουδο...!!! 













Πρώτη μέρα στο σχολείο και μ'αρέσει...





Μαθαίνω τη χρήση υλικών... βάζω αρχή από την πλαστελίνη... 



















Και εννοείται ότι η εβδομάδα δε θα τέλειωνε χωρίς να μπούμε στην κουζίνα...

 ...για να φτιάξουμε μιλκσέικ....

...με μπανάνα...κλασική αξία...



...προσθέσαμε γάλα...σταθερή αξία...

και μέλι...ανυπέρβλητη αξία...

...shaken...not stirred...

...τα ποτήρια βέβαια δεν γέμισαν...η κυρία έφερε μικρή ποσότητα υλικών...

...αλλά no problem...όρεξη να υπάρχει....

άντε στην υγειά μας...!!!!

...και για να επαναλάβω τα λόγια της μαθήτριας Δέσποινας Α. ...

 "η ουσία είναι ότι..."

περάσαμε απίθανα...
και εννοείται ότι έρχεται και Β'έκδοση...
με το αναμενόμενο βιντεάκι...
ε, δε θα γινόταν η πρώτη μας ανάρτηση 
να μην έχει και το windows movie maker της....
τα λέμε...keep in touch...


...ξεχάσαμε κι ένα ευχαριστώ στο ΜάριοΤ.
γιατί μας γέμισε με την υπέροχη ευωδιά των γιασεμιών...
κι ομόρφυνε λίγο παραπάνω τη μέρα μας...










4 σχόλια :

Το Νηπιαγωγείο μ΄αρέσει πιο πολύ είπε...

ΧΟΡΤΑΣΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ! Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΟΥ ΤΑΞΙΔΕΨΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ! ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΤΕ!!!!!!!!! ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ!

Unknown είπε...

Καταπληκτικα ολα

Unknown είπε...

Καταπληκτικα ολα

Unknown είπε...

Καταπληκτικα ολα