Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

another surprise...!!!

Σήμερα ήταν η σειρά της κυρίας
να επιστρέψει, στα απίθανα κοπέλια της
τ'αναρίθμητα κεράσματα που έχει δεχτεί
στην διάρκεια της απίθανης, πραγματικά αυτής χρονιάς...
και έφερε στο σχολείο τα δικά της ντολμαδάκια...
που έφτιαξε μετά κόπων & βασάνων... 
(βλέπε τέλος προηγούμενης ανάρτησης με τίτλο "Surprise ... !!!" )
τα μικρά, στην αρχή δεν το πίστευαν...
σου λέει σιγά μην έφερε...
όλο από μας κάνει τράκα...
και όμως... κι έφερε και κέρασε...
και ήταν τόσο νόστιμα...
που όλοι ήθελαν 2ο γύρο...
επικράτησε πανδαιμόνιο στην τραπεζαρία...
ενθουσιασμός, χαρά, επιδοκιμασία
επιβράβευση... 
"μωρέ μπράβο σου κυρία ..."
(μπράβο μου ...δε λες τίποτα ...)
"αχ, βρε Πλούταρχε...να μην σε είχα από μια μεριά
να μου ξεδίπλωνες τα φύλλα, όπως έκανες με τη γιαγιά σου...
να τέλειωνα γρηγορότερα..."
"ε, μα καλέ κυρία, γειτόνοι είμαστε...
δεν ερχόσουν να μου χτυπήσεις το κουδούνι;;"
"την άλλη φορά, θα το'χω υπόψιν μου, ευχαριστώ...!!!"

Σουσάμι ... άνοιξε ... !!!

Ωχ, Παναγία μου ... !!!

ποιος θέλει 2ο γύρο ;;;

Well done ... yeah ... good for you ...!!!




































Δεν υπάρχουν σχόλια :